Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

ihlettelenseg

2010. január 31. - chillout28

Mostanaban nem volt kedvem irni.
Teljes ihlettelenseg, avagy teli depresszio?
Nem tudom.

Az auto-temat halasztom most.
Eldontottem viszont, hogy amint kicsit melegebb lesz veszek egy jo kis holland biciklit es elkezdem bejarni a kornyeket Szocskevel.
De azt hiszem legjobb ha nem tervezek elore semmit :)
Mindennek eljon a maga ideje.

Egyre kevesebb az oraszamunk a munkahelyen, mostanaban 20-25 ora kozott mozog, ami azert valljuk be nem olyan embernek valo aki penzt gyujteni van kulfoldon. Persze meg igy is jobb a helyzetem, mint otthon egy 40 orat (v. tobbet) ledolgozo atlag-keresonek.
Ha belegondolunk otthon mennyien tuloraznak ingyen...
Nanee ebbe rossz belegondolni!

Rengetegen nem penzt gyujteni vannak itt.
Sokan a fu miatt, vagy egyszeruen csak elnek egyik hetrol a masikra celtalanul.
Buli-buli hatan, ivas, fu, ivas, fu na es persze TV.
Meg meg tudom erteni 20-25 evesen es egy bizonyos szinten kell is, de ez massziv tulzas ami itt folyik. A nagy atlag szerintem semmi penzt nem tud felretenni, pedig tulajdonkeppen apropenzert lakunk itt, lenyegeben csak kajara kell kolteni.
Eleg nagy emberundort ereztem ezen dolgok miatt egy ideig, folyamatosan ezt latni, ebben letezni neha nem konnyu. Eleg szigoru es agressziv lettem mostanaban. Lehet oregszem.:)

Belegondolva olyan ez a ceg, mint a Big Brother musora.
A nagyfonok szeme nyitva van, mindent lat, mindent tud, iranyit a hatterbol, mi meg jatsszuk a szerepet.

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr431717307

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: consulte esta página 2018.01.02. 23:53:25

Vígszínházasdi: a stílus maga a rendszer - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wann 2010.02.01. 14:32:30

hello, Hollandiarol kerestem valami infot, igy talaltam meg a blogod. Eddig csak az elejet volt idom elolvasni meg most ezt az utolso bejegyzest, a tobbit majd kesobb potolom. :) Ja, es megtalaltam a "Sikerkalauzt", aminek nagyon orultem. En Angliaban elek, nagyjabol hasonlo kalandokban van/volt reszem. Egyedul jottem 16 honapja. Ilyen depis idoszakom nekem is volt, de most ha kinezek az ablakon megint sut a nap..Na megyek, mert ma is meg kell valtani a vilagot :) minden jot.

chillout28 · https://www.facebook.com/EgyKicsitMindenhol/ 2010.02.02. 02:55:38

Szio,
Batran oszd meg a sajat tapaszalataid Angliarol!
Orulok, hogy irtal es remelem meg fogsz a jovoben is.
Tovabbi szep vilagmegvaltast kivanok!
Udv
süti beállítások módosítása