Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

a takaritasrol

2009. október 05. - chillout28

Mar irtam multkor, hogy epp takaritok egy Hotelben. Kicsit kifejtem a dolgot.
Lenyegeben 2 fele szoba-tipus letezik. Az egyik a Stayover, a masik meg a Check-out (marad-elment).

Reszletezve egy Check-outot:

szemet ki
agynemu, torolkozo ki
agynemu fel
portorles (szeklab, lampabura, taviranyito, azaz minden..)
gardrobe igazitas, feltoltes
minibarban a poharak elmosasa
furdoszoba (minden fenyesen csillago legyen-no vizcsepp sehol)
torolkozok feltoltese
felmosas
porszivozas
illatositas

Van ra 25 perc.

Napi 18 szoba a norma a Renaissance-ban. Minden reggel megtudod milyen szobakat kaptal. A ket szoba kozt takaritasban annyi a kulonbseg, hogy meg kell-e agyazni vagy sem. De van olyan Stayover-es szoba is, hogy kerik, hogy agyazz meg ujra es akkor vegulis semmi kulonbseg. Idoben egy megagyazas olyan 10-12 perc, szoval nagyon sokat szamit, hogy milyen szobakat kapsz. Tegnap 15 szobat kaptam, amibol 14 Check out volt. Jot nevettem. Este 7-ig benn voltam es egy szobat atadtam masnak.
0 szunet, 0 kaja, 0 pia, es a borravalot is felveszik masok. :D
A supervisorok meg lecsekkoljak a munkad es szemelyuktol fuggoen cseszegetnek vagy sem. Elvaras ugyanakkor, hogy mosolyogj, hiszen megiscsak Hotelben vagy emberek jonnek-mennek.
Egyszoval nem eri meg.
Ha kulfold komolyabb kepzettseg nelkul akkor szar munka.
Ha mar szar munka akkor inkabb gyar.

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr501428855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása