Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

Dance Valley 2010

2010. augusztus 08. - chillout28

Zuhogo esoben elindultam egyedul fesztivalozni. Fura erzes egyedul bulizni menni :), foleg fesztivalra. Dehat kedves magyar baratom mindig a munkat reszesiti elonyben, ugyhogy o csak delutan erkezett a helyszinre. Volt olyan derek es megmentette a Flexcargo becsuletet es bevallalta a hirtelen jott tulorat ujra..

A Dance Valley de! 11-tol este 11-ig tart, ha ezt tudom nem biztos, hogy bevallalom az ehhez kepest draga jegyet.. sebaj.

Leszallok a buszrol, kb 20 perc seta a bejaratig.
A 60 eves sofor mutatja utam, Dance Valley arra..
Gyalogolok, jobbra tehen, balra birka, kakas, tucsok, madarak, kis farmok mindenhol.
Fura - Volt Fesztivalos erzes tolt el.
Egyszercsak megtori a csendet egy biciklis. Teker.
Meg tobb biciklis teker el mellettem.
Kigyurt tetkos erolkodve beelozi a tobbieket, kifestett baratno a csomagtarton figyel.
Egyre tobben erkeznek, tekernek - kicsipve rendesen.
Oriasi biciklis parkolo balra.
Tobb helyen utmutatokent Dance Valley-s tabla (nem kartonpapir).
Itt vagyok. Benn vagyok.
Korosztaly 18-60! :)
Nagy eso. Sar.
Zene, tanc es zene.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Gyonyoru design, brutalisan jo hangtechnika es orult jo zene ujra. Megerte!
..de asszem oreg vagyok mar a hosszu es saras fesztivalokhoz, elfaradtam..

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr52206994

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: helpful resources 2018.02.06. 07:13:59

Ruhásszekrény méretű izomagyak és hitvány szaremberek - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása