Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

reszegen

2010. augusztus 01. - chillout28

Durva-durva este volt! Eloszor is reszeg vagyok, ritkan de most nagyon.


Sok megemeszthetetlen dolog ert.

Eloszor is: rakerdeztem a kedvenc csavomnal, hogy miert nincs semmi?!
Azt mondta nem tudja.. ezt a hulyeseget!

Masodszor: szerelmet vallott egy srac akivel kezdtem baratsagban lenni.

Harmadszor: Egy srac akire mindigis baratkent tekintettem probalta folyamatosan belem beszelni, hogy valami van koztunk es valljam be..

Aztan elmondtam az angol sracnak, hogy lattam mar meztelenul, majd elsullyedt, nem emlekezett semmire..

Kicsit sok volt ez igy, es raadasul egy jokepu csavo nem csinalt semmit mikor kizarodtunk a bulibol, es a magas sarkummal mentettem meg a helyzetet mig  vegul ujra bejutottunk...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr562190412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása