Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

uj lakok - dejohogy elmegyek

2010. július 13. - chillout28

Uj lakok erkeztek a hazba, 3 angol srac. Mondhatni tipikus mai generacios figurak. Mind sziv, es buzi musorokat nez a TV-ben (amiben az a vicc, hogy valakit szivatnak, annak faj de a tobbieknek az allatira vicces megy a rohoges...hahaha - fucking good). Kettojukkel mar talalkoztam.. majd vegul a harmadikkal is sikerult osszefutnom... a szobamban... ejszaka... meztelenul...

EGYSZER! nem zartam az ajtomat es ejjel arra ebredek, hogy valaki a szobamba jon.
Elhules, komasan elhules. Annyit mondtam: HEY, GO OUT! - erre azt mondja, hogy sorry es nagy leptekkel kimegy, majd fel meg egy emeletnyit. WC-n volt, es elnezte az emeletet. Arra, hogy meztelen volt nem tudok mit mondani, nagy meleg lehet odafenn...
Masnap reggel meglepett mikor odajott es bemutatkozott. Semmi szegyenerzet. Lehet, igy szokott ismerkedni? :)
Mindenesetre az mar kiderult, hogy szereti a feltunest, ha jol hallottam facebookon is meztelenkedik.

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr942148380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NoemiEf 2010.07.13. 15:46:20

Hát barátom, dejóhogy eljössz,dejóhogyeljöttem :)
süti beállítások módosítása