Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

egy kicsit tobb

2010. március 16. - chillout28

Nem tudom mirol is irhatnek, de megis.
Mivel faradt vagyok es itt ucsorgok a gep elott csendben, mert alszik a haz, nekem meg vissza kell mennem dolgozni, gondoltam irok..

Azt hiszem, mikor most bekoltoztunk annyira hirtelen tortent az egesz, hogy fel sem fogtam, hogy bar azt hittem vege annak, hogy masokhoz megint alkalmazkodni, megis kezd elottem realizalodni, hogy ez ujra nem egy kis feladat. 

A lakokrol:
eloszor is van itt ket olasz srac, 19 evesek. Ez az elso munkahelyuk az eletben, kijottek szerencset probalni, mert otthon tul nagyok az elvarasok, mindenfele tapasztalt szemelyeket keresnek munkahelyekre ugyanakkor fiatalokat.. de ok tulzottan azok (ismeros?)... Olaszok akik beszelnek idegen nyelvet is :) ? Nem sok ilyet lattam.
Aztan itt van egy 40 koruli angol, aki csendesnek tunt, megis egyre inkabb ugy tunik, hogy passziv-agressziv. Nyugodt es dudolgat magaban egyfolytaban, aztan egy kis kellemetlenseg es belul hopp vmi robban... aztan ujra a mosoly. Juuuj, mar elkepzeltem ot kessel a kezeben rohangalni.. mindenesetre zarjuk az ajtot :)
Van egy szlovak srac is, aki emlekeztet valakire akivel regebben egyutt laktam. Kerdezte milyen tarsasjatekaim vannak, mert o akkor olyat nem vasarol, illetve felkeredzkedik netezni, mert nem tud mashol, aztan kerdez mindenrol mindent. Szinte beleptunk a hazba es maris mindent kikerdezett a munkahelyrol, mert ki akarja hozni a baratnojet. 
Meg van egy lengyel srac, o talan itt a legerettebb. Rendet rak, nem csak maga utan, normalisan foz magara, baratsagos. Eddig igy all a helyzet.
Megerkeztunk es az 5 lako nem beszelt szinte semmit egymashoz ugy, hogy mindenki a konyhaban tevekenykedett. Fura volt, de gondoltuk ez egy nyugis haz. Tul nyugis. :)
Ami meg szep benne: 1 mosogep van, 1 wc es 1 TV :)  Valoszinuleg az utobbi itt a legnagyobb hiba.. legalabbis a tobbiek szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr671842989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása