Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

BUEK!

2009. december 31. - chillout28

Nem nagyon volt kedvem irni, nem volt mirol.
A karacsony este munkaval telt, aztan atmentunk a szomszedba toltott kaposztat fozni.
Ma is dolgozunk...
Allitolag lesz majd egy oras tuzijatek a varosban... azt azert megnezzuk.
A taj szep, sokszor havazott es nagyon szepek a hazak, nyugodt aranyos kisvaros Wijk aan Zee. Tetszik.

Megyunk be hetvegen Amsterdamba, jo lesz innen kicsit kiszakadni.
Mintha tobb ezer km-re lennenk mindentol. 
Olyan ez az egesz, mint egy nagy csalad akivel folyamatosan ha akarod, ha nem - egyutt vagy, mert muszaly. Vannak pletykak, ujdonsagok es eroteljes nostenyvadaszat.
Allom a sarat.
Nincs autonk egyelore, igy mindig ra vagyunk utalva masokra.
Illetve itt szokas atmenni egymashoz iszogatni.
Na ebbol sem szeretnenk rendszert csinalni.
Kell egy auto!

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr521635226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zizusaid 2010.01.01. 16:49:02

hehe . ez az eroteljes nostenyvadaszat tetszett :)
neha azert jo sarasnak lenni is nem ? :)

zizusaid 2010.01.01. 16:51:58

... nem latom a kommentem :S

szoval ez a nostenyvadaszat megfogalmazas nagyon talalo:)

ettol fuggetlenul, az ember tarsas leny, es neha jol esik ossze sarazni magat. nem ?

mulatt · http://en.wikipedia.org/wiki/File:Guira_guira.jpg 2010.01.12. 18:26:45

...én is Amsterdamban vagyok, szerintem semmi extra nincs benne...örülök, hogy megtaláltam ezt a blogot, haslonló élményeim vannak nekem is mint neked... eh :D

chillout28 · https://www.facebook.com/EgyKicsitMindenhol/ 2010.02.02. 03:35:09

@mulatt: mindenkinek mas jon be
Eloszor telen voltam itt es nekem sem tetszett, aztan nyaron beleszerettem
hajnalban biciklizni a kihalt varosban, szep...
süti beállítások módosítása