Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

hazi feladat

2009. november 05. - chillout28

Nehez dontes elott alltam tegnap.

3 lehetoseg kozul kellett valasztanom:

- Eindhoven irodatakaritas jogsival - muszlim cegnel (20-30 ora per het)
- Eindhoven irodatakaritas jogsival - magyar ceg altal (38 ora per het)
- egy esetleges munkalehetoseg a Flexcargo (nem lehuzos - repteren mukodo ceg) altal esetleges kezdessel (30-40 ora per het)

A harmadikat valasztottam, a bizonytalant. Talan lesz munka, talan nem. :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr641502214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ercia 2010.02.02. 20:17:10

Szia!

Olvasgattalak, és hát nem semmi ami Veled, Veletek történt...ne gondold, egy percig se, h nem vagy erős! A depis hangulat meg sztem normális, kell is néha, hogy aztán értékelhessük mikor fenn vunk, mikor olyan tök jól vunk...
Na, de igazából azért írok most, mert hátha tudsz nekem segíteni. Eindhovenben vok, itt tanulok és nagyon kell a pénz, mert az albi vmi horror...különben velem se nagyon akartak szóbaállni a lakásközvetítők, de hála találtam egy normális helyet, ahol EMBEREK dolgoznak...
Én ilyen irodatakarításra gondoltam, mert az gondolom este van 18 után, meg jó lenne hétvégére is találni vmit...
Ha elküldenéd nekem ennek a két cégnek az elérhetőségét, nagyon megköszönném!
Kitartást!
Legjobbakat,
E

chillout28 · https://www.facebook.com/EgyKicsitMindenhol/ 2010.02.03. 00:44:27

@ercia:

Szia,
Koszonom, hogy irtal! :)

A muszlim ceget nem ajanlom semmikepp, volt ott egy magyar lany akit behaloztak.. de vegul sikerult elmenekulnie szerencsere.

A masik munka egy magyar ceg oldalan volt kinn par honapja:
www.eu-munka.com/
Erdemes felhivni oket, nagyon segitokeszek voltak.

Ezt is talan erdemes megnezned:
schoonmaak.startpagina.nl/

Illetve van egy masik ceg aki ugyan nem takaritokat keres, de szobaall a kulfoldivel is es ott van helyben: www.bestenwest.nl/

Minden jot Neked es jelezz majd, hogy mire jutottal!
süti beállítások módosítása