Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

uj lendulet

2009. október 10. - chillout28




A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr361440288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szegénylaci 2009.10.18. 20:41:41

Üdv neked, ill. nektek, ha melletted van még a barátnőd is. Én azok egyike vagyok, akiktől segítséget kértetek. Én is segítségre szorultam, de a Bredai hölgy már nem volt olyan készséges. Mint ahogy mondtam, én már itthon vagyok és azok után, amiken keresztülmen-tem, már nem vagyok benne biztos, hogy oda(Hollandiába)vissza akarok keveredni. Én is megértem biciklilopást és még sok kellemetlen dolgot és azt sem felejtem el, hogy másokat becsaptak. Összegezve mindent, nem éri az meg, hogy 1700 km-re az otthonomtól 100-120 ezer forintnak megfelelő eurót keressek, mert őszintén megvallva, szezonon kívül annyi van és mindig mindenhol a legjobbnak kell lenni még ennyiért is. S itthon meg irígykednek, hogy halálra keresed megad, mert külföldön csakis kolbászból készül a kerítés. Amúgy rég hallottam felőled és az írásaidat olvasva úgy tűnik, író veszett el benned, s amellett irigyellek hogy ilyen lelkesen tudsz hozzáálni a dolgokhoz még mindig.
süti beállítások módosítása