Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

a kisertethaz

2009. szeptember 17. - chillout28

Jot aludtam...
A haz amiben holnapig lakunk ket bejarata van: egy nappali/konyha es a szobak az emeleten kulon bejarattal. Minden regi, elhasznalt, esik szet minden. Sotet lepcsok a sotet emeletre, a wc-ben pislakolo feny, kosz es kegyetlen csend, 6 oriasi ures szoba. Mely csend. Este beparaztam. A legdurvabb horror-filmet le lehet itt forgatni ebben a hazban. 27 evesen annyira feltem, hogy orakig nezelodtem az agyban.. ott egy fej, ott egy feny. Ha csak levegot veszel valami megszolal, megreccsen, koppan. A beepitett szekreny, mint befalazott lelkek rejtekhelye. Megmoccanni sem mertem. Masodszor eltem at ekkora felelmet eletemben, mikor ereztem, hogy basszus itt van valami..

Mikor vegre elaludtam jottek a rossz almok. Ugyhogy parszor felebredtem es meg igy is feltem, hogy Szocske kozel huzta az agyat, mert megkertem, hogy jojjon kozelebb, kulonben kinn alszom. Orakig remegtem szinte feszulten az agyban, aztan par ora alatt meggyoztem magam, hogy minden oke.
  



 

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr781388673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zizusaid 2009.10.31. 18:06:31

ennel a postnal jot nevettem :D es itt is gyanus volt a gender :)
süti beállítások módosítása