Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

az "uj" bringa

2009. augusztus 30. - chillout28

A heten bico-lancvadaszat volt, mert mindket biciklinek esett le a lanca. Az egyik gondot gyorsan megoldottuk :), talaltam egy fel biciklit. Szocske megszerelte (immar professzionalis szerelo), aztan azota szuper. Kisebb szepseghibaja, hogy van a csomagtartojan egy orias-lakat amit cipelek. :D

Nade a lenyeg, hogy megint tipikus dolog tortent velem. (Szinte mindennapos.)

Ugyanis lesve a bicikliket, talaltam egy olyat ami szinten vedtelenul acsorgott az utca szelen, ugyhogy megneztem kozelebbrol. Arrebbtolva a 3 cm-es keresztespokot nekilattam leszedni a lancot. Sajnos pont olyan csillagcsavarhuzo nem volt nalam amilyen kellett volna ugyhogy hazamentem. Delutan bevasarlas utan elmenten arra megnezni, hogy meg megvan-e, es orommel konstataltam, hogy ott van. Elkezdtem szetszerelni, mire jott egy idos bacsi, aki elkezdett magyarazni. Mondtam, hogy sorry, I don`t understand, nekem csak a lanc kene.. de nem ertette, ugyhogy mivel pakolaszott ki azt hittem segit valami utos szerszammal atsegiteni a nehezsegeimen. Megvartam mig szepen kipakolt es odajott. Megfogta a biciklit es eredeti helyere tette. Na akkor kezdett derengeni, hogy itt valami nem ok, nem fog segiteni :) Egy no vegul kihajolva az ablakon elmagyarazta, hogy a bacsie a bringa. Akkor mar nem volt arcom visszahelyezni a mar leszedett csavarokat, ugyhogy azt masnap hajnalban elinteztem.. - eges.

 

Upsz..

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr511349541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása