Hollandia - próba szerencse

Hollandia - próba szerencse

osszevissza

2009. augusztus 21. - chillout28

Azon filozom, milyen jo nekem.
Egy igen jo baratom most nekivagott az ismeretlennek egyedul! (nagyon messze van orszagatol, csaladjatol). Brutalis. Nem tudom valaha lettem volna-e olyannyira eros, hogy elinduljak az ismeretlenbe egymagam. Nem hiszem. Orulok, hogy igy hozta megis a sors, mert mindig ugy ereztem volna, hogy valamit kihagyok azzal ha nem probalok szerencset kulfoldon. Eddig azt hittem deugyesvagyok, hiszen feladtam az otthoni dolgaim es elindultam Irorszagba (nem egyedul!) egy baratom altal. Persze! A mukahelyet leszamitva a kesz joba erkeztem: alberlet, auto, munkahely tipp, illetve utmutato (ide mesz, azt csinalod aztan oda mesz, ott meg amazt), aztan egy kis szerencsevel munka is akadt ahol  jol kerestem. Kesobb en is tudtam segiteni masoknak es minden jol ment. Aztan elkezdtem azt amirol mindigis almodoztam, ceget csinaltam legjobb baratommal, ezen kivul olyan dolgokat megtehettem amire otthon az adott fizetessel sosem allt volna modomban. Megvettem egy autot pl. amirol kb gyerekkorom ota almodoztam es sosem mertem egy pillanatra sem elkepzelni, hogy valaha nekem olyanom lesz. Ami ezutan kovetkezett az masok szerint a lefele vezeto ut. Szerintem tanulas es tapasztalas, amire mindenkinek szuksege van. Jott a valsag, a ceg nem mukodott, az auto es szinte minden targy amit megvettem elromlott. Hozzateszem hiszek a jelekben es tudom, hogy nincsenek veletlenek.
0-rol kezdtem most, azert vagyok itt Amsterdamban. DE! Meg mindig nagyon jo nekem. Barmi van, nem vagyok egyedul sem itt, sem otthon, szoval nem adom fel. Van akire szamithatok, ha beteg vagyok, vagy elfog a depi es elmegy a happy, es ezert nem is vagyok szomoru, csak max idolegesen idegbeteg. :)
Lehetnek: folyamatosan tortennek dolgok a mostani het is extra volt. Kb. 25 orat dolgoztam le, es 8 ora fizut kapok cserebe. Ott volt eloszor nagyon fura a dolog, hogy a fonokom elvitt villamossal egy kozeli Hotelbe es logni kellett (most mikor vegre megigertem magamnak, hogy ennyi, tobbe nem logok jarmuvon), ja es persze igaz mar 10-kor benn voltam, kb f 12-kor kezdodott a munka) es miutan szarra dolgoztam magam visszamentem a Winstonba es aki helyben dolgozott tobb penzt kapott, hiszen tobb szobaszam jott ki neki. Logtam, utaztam, guriztem, nehez volt, kidolgoztam a belem, le is betegedtem, megfaztam es mar azt hittem H1N1-em is van :) - de nem. Mamacinak uzenem, hogy minden ok :* - no worries
Szoval a biciklilancom is elkezdett leesni parszaz meterenkent.
Folyamatosan megkerdezik tolunk, hogy milyen orszagbol jovunk, aztan neznek, hogy AZ MI ES HOL VAN? Ma mar annyira felkaptam a vizet, hogy mar a kerdesnel megkerdeztem, hogy miert fontos ez, hogy honnan jovok?! Pedig egy bacsi, csak viccelodni akart. :S Kulonben is ha valaki hallott mar Magyarorszagrol az csak annyit tud, hogy ahha, Kelet-Europa... Es en csak bologatok es razom a fejem, hogy nem nem polish, es nem nem tudok oroszul sem. Na mindegy. A lenyeg, hogy felmondtunk. Ennel szarabb munkahelyem meg sosem volt, pedig az Extrem Digital sem volt egyszeru...
Ujra munkakereses jovo hettol, illetve bico lanc-vadaszat :D es komoly holland tanulas.
  

A bejegyzés trackback címe:

https://btranceinnl.blog.hu/api/trackback/id/tr151329059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása